Amerikaans onderzoek: Vette pech voor klanten fastfood restaurants

Uit zeer uitgebreid Amerikaans onderzoek (nou ja het fotograferen van de lunch van 4 dagen) is duidelijk gebleken dat wij, zeer frequente bezoekers van de fast food restaurants, keihard in de maling worden genomen door de reclamecampagnes van deze restaurants. Het verschil tussen de reclame burgers en de werkelijke burger is even groot als het verschil tussen Eva Longoria met en zonder make up…

Share on:

Reacties op “Amerikaans onderzoek: Vette pech voor klanten fastfood restaurants

  1. Ik heb ergere dingen in mijn – toen nog – styrofoam bakje aangetroffen; Het ontbreken van ingrediĆ«nten en een vernieuwde volgorde (iemand anders wel eens de sla bovenop de topbun gehad?) doen mij vermoeden dat de gemiddelde Mac gefrustreerde culinaire experimentalisten herbergt – of het kan ze allemaal geen moer schelen, maar dat gelooft natuurlijk niemand. Boycotten die shit!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *