Zeer slecht voorbereide marketing-actie BrandNewFresh.com loopt nog net goed af.

Dus ik zit gisteren in de Kuip naar een superspannende Feyenoord – Ajax te kijken met een hele stapel visitekaartjes van BrandNewFresh.com (bewijsstuk 1) in mijn jaszak.

Scheidsrechter Vink fluit voor de laatste keer en ik denk: “Ik kan nu wel al die kaartjes weer meenemen maar als ik ze nu van de eerste ring in vak Z voor me gooi, nemen er altijd een paar mensen de kaartjes wel mee en gaan ze misschien naar BrandNewFresh.com kijken”.
Je ziet, dat messcherpe marketing denken gaat bij mij 24 uur per dag door, dus ik pak een stapel kaartjes en gooi die van de eerste ring af naar beneden.

3 Seconden na dat ik dat gedaan had kwam ik er achter dat ik heel bijdehand mijn seizoenkaart (bewijsstuk 2), die ik in dezelfde zak had zitten als de visitekaartjes, ook in vak Z had gegooid.

Dus ik lijkbleek meteen naar beneden gerend, ben toen vak Z tegen de mensenstroom in geklommen en ik begon direct koortsachtig op de grond te zoeken. Hier en daar zie ik nog een paar kaartjes van BrandNewFresh liggen en helemaal op de bovenste rij vindt ik mijn seizoenkaart tussen een koude kroket en een lege cola beker op de grond. Phffff wat een mazzel.

Tip!
Ziet u ergens visitekaartjes van BrandNewFresh liggen let dan goed op want er kan dan altijd een rijbewijs, seizoenkaart, bibliotheekpas, bankpas of creditcard tussen zitten. Doe hier uw voordeel mee!

Share on:

Reacties op “Zeer slecht voorbereide marketing-actie BrandNewFresh.com loopt nog net goed af.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *